آیا میتوانم محصول را بازگشت دهم؟
شما می توانید تا هفت روز پس از دریافت سفارش خود، آن را مرجوع نمایید. دلایل مرجوعی کالا می تواند شامل یکی از موارد زیر باشد:
کالای دریافت شده اشتباه بوده و یا اقلام سفارش به صورت کامل تحویل داده نشده باشند.
محصول دارای عیب و نقص باشد.
سایز محصول مناسب خریدار نباشد.
کیفیت محصول مشتری را راضی نکند.
اطلاعات ارائه شده درباره محصول در وبسایت اشتباه درج شده باشد.
شرایط پذیرش کالای برگشتی چیست؟
تگهای (برچسبها) متصل به محصول کنده نشده باشند.
محصول مطابق شرایط اولیه (هنگام تحویل کالا) بوده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد.
محصول آسیب ندیده باشد.
بازگشت مبلغ پرداخت شده به چه صورت است؟
چرم پرسیس تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا مبلغ مورد نظر را تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالای برگشتی به حساب مشتری واریز نماید.
مراحل بازگشت کالا چیست؟
ابتدا با امور مشتریان چرم پرسیس با شماره ۰۹۱۲۳۲۱۰۱۶۷تماس گرفته مشکل خود را با ما درمیان بگذارید.
پس از دریافت درخواست بازگشت کالا کارشناسان چرم پرسیس با شما تماس گرفته و برای دریافت کالا از درب منزل (سفارشات شهر تهران) هماهنگیهای لازم را انجام داده و یا راههای ارسال کالا به چرم پرسیس توسط مشتری (سفارشات دیگر شهرها) را به شما معرفی خواهند کرد.
کارشناسان چرم پرسیس پس از دریافت کالا شروع به بررسی دلایل بازگشت کالا (بیان شده توسط مشتری) خواهند کرد.
اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول باشد اقدامات مورد نیاز برای بازگشت مبلغ پرداختی، طی ۲۴ ساعت کاری انجام خواهد شد.
اما اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول واقع نشده و یا با محصول بازگشتی مغایرت داشته باشد محصول به مشتری پس داده میشود.
با توجه به اینکه قیمتهای چرم پرسیس بر اساس قیمت تولید میباشد و با حداقل درصد سود عرضه میگردد . لذا هزینه ارسال جهت مرجوع ویا تعویض بعهده مشتری میباشد.